SusanSusanBruger på kager - danmarks største kage-site
Dato: 2014-7-17

Susan Tilmeldt: mar 2013
Emner: 11
Svar: 78
Kager: 16
Fotoalbum: 3

Temmelig dødt kagegalleri...

Hvad kan vi gøre? Det er de samme 10 mennesker der er online og kommenterer på div. ting og sager. Nu kommer kagerne sågar ind uden velkomstpoints. Skod!

Gå til sidste svar »

Svar til: Temmelig dødt kagegalleri...

• Susan Tilmeldt: mar 2013
    4 år siden

Måske folk bare ikke gider det! Kan se der er 7 visninger, men ingen kommentarer! Viser bare hvor lav interessen er efterhånden...

• Putte Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 6
    Svar: 242
    Kager: 2
    Fotoalbum: 1
    4 år siden

Der er meget dødt ja... tænker om kagegalleri får lov at blive, hvis ikke der snart sker noget mere.

Jeg ved at der stadig er rigtig mange derude der laver specielle kager, men hvorfor de ikke kommer på KG ved jeg ikke. Der er bare rigtig mange der har en side på facebook, hvor folk kan se kagerne...

Hvad vi kan gøre? pas! Må sku nok indrømme, jeg har prøvet, det virkede ikke. har ikke bedre ideer.

• Vicki Bruun P Tilmeldt: apr 2014
    Svar: 2
    Kager: 1
    Fotoalbum: 14
    4 år siden

Ved ikke hvad der kan gøres. Men kedeligt er her

• Susan Tilmeldt: mar 2013
    4 år siden

Jeg er medlem af gruppen Kageoplevelser på Facebook - det er en hjemmeside hvor man kan købe deres produkter, men folk deler deres kager og debatterer. Måske man kan linke til det der, så kan de jo slette det, hvis man ikke må...

• ina K Tilmeldt: nov 2014
    Svar: 1
    Kager: 1
    Fotoalbum: 1
    4 år siden

Jeg er ny her.. viste faktisk ikke det var her, så tænker vi kan linke det ? kender da ihvertfald nogen stykker som også deler vores interesse..

Svar til: Temmelig dødt kagegalleri...

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...